torsdag 1 juli 2010

Rädd för ingenting...

Kan man bli extra mesig när man är gravid?? Kollade på tecknade serien Family Guy igår och var tvungen att byta kanal, det var alldeles för otäckt!!

De hade gjort ett avsnitt som var parodi på The Ring (skräckfilm) och genast fick jag olustiga känslor och då jag var ensam hemma var det lika bra att byta kanal.


Kan även vara rädd för att duscha ibland, tänk om jag trillar i duschen? "Vi borde verkligen skaffa halkskydd till duschen" kan jag mena när jag förklarar för min sambo hur viktigt det är att jag inte trillar och slår i magen...

Men hjula!! Det kan jag fortfarande... jag och brorsdottern Ella hjulade ikapp i helgen. Slår vad om att Krysset tycker om det jättemycket. Ha/on kan ju inte själv slå kullerbyttor längre då den har blivit så pass stor nu då att det börjar bli trångt (väger 1200 gram!!) så ha/on borde uppskatta hjulning tycker jag :-)

Annars är det inte mycket att skriva egentligen, mycket av tiden går åt till att förbereda välkomnandet av en ny person till familjen. Ny bil är inköpt, den gamla såld, barnvagn klar, spjälsäng klar, rummet är planerat och nu är det snart klart med en bur till Izla i den nya kombin.

Har varit skönt med ett litet tävlingsbreak för att komma i fas med bebisinköp (Nä, man köper inte själva bebisen, utan grejer TILL bebisen... som en ny bil...)
Nästa helg startar tävlingarna upp igen, med Bjuv på lördagen och Bollebygd på söndagen. Totalt 6 starter... Ska bli såååå roligt! Känner mig pigg och redo att köra... men blir det för mycket så finns ju Kia där och kan vara backup, känns skönt och tryggt :-)

I helgen väntar vila och förhoppningsvis fint väder då Beachtour 2010 är i stan och ska visa upp sig. Blir det dessutom riktigt bra väder väntar havet på oss på söndag för ett premiärdopp för sommaren... Men då får det vara riktigt varmt :-)

Trevlig helg allesammans!

2 kommentarer:

  1. Vi e redo, oavsett hur det blir! Ska bli skitkul!!!! :)

    SvaraRadera
  2. Hormoner kan ställa till med mycket (det är därför löptik ej får gå MH t.ex. vilken jämförelse vá!? :-) :-))KRAM på dej och SKÖT OM ER!!! (Kanske ingen hit att hjula egentligen..... Du är bara för go!)
    Susanne

    SvaraRadera