torsdag 10 juni 2010

Äntligen helg!

Idag är det fredag, tidig morgon och jag har massvis av grus i ögonen! Jag är trött och längtar bara hem efter min säng!!
Det är sååååå skönt med helg! Ihelgen ska jag slappa och mysa! Fatima är här hos mig för att gå på sin systers skolavslutning, så vi myser nog bara ikväll... och imorgon ska vi till Borran för att hälsa på Linda en sväng.
Skönt att inte ha något direkt planerat utan ta det lite som det kommer.
Förra helgen var jag och Krysset på Liseberg och åkte diverse attraktioner. Karin fyllde år (GRATTIS IGEN:-) så vi samlades för en eftermiddags resa bakåt i tiden, man blir ju liksom barn på nytt! Vi åkte saker som inte tryckte på magen och Krysset, så det blev FLume Ride, Hang High, Biofilmen (3D), Slänggungorna (Usch!) med mycket mer...
Tack Karin för en jätterolig dag :-)
I veckan har vi tagit det ganska lugnt då Izla har haft lite ont i sina framtassar... Plus att hon har fått fukteksem från bad och regnet, samt varit lite dålig i magen. Så, hon har mest fått ta igen sig och jag har övat på att andas...
Igår var det yoga och föräldrakurs igen... Yogan är kanon! Och i föräldrakursen fick vi nog mest utbyte då vi diskuterade barnvagnar i pausen... Men denna gången var det en annan barnmorska som höll i det. Hon var lite mindre menlös än hon vi hade första gången :-)
Nähä! Nu ska jag äta lite frukost och ta emot lite hundar igen...

2 kommentarer:

  1. Hallå där :-) Jättestort grattis till dig och Jörgen!
    Tänkte höra om vi kunde ses någon dag och träna nån timme? Har väl ett tillfälle innestående om jag inte minns fel :-) Uppe på GMBK någon dag om det funkar för dig?

    SvaraRadera
  2. Då har vi KM på Hundungdom tyvärr. Kan du måndagen den 21:e efter 15?

    SvaraRadera