fredag 9 april 2010

Vår och bruksträning!

Det är svårt att hitta träningsplatser för skott och nu är det inte många veckor kvar tills tävlingen är. MÅSTE tjata mig in på något ställe för att träna. Många allmänna träningar i området är inställda pga dålig plan :-(

MEN, tränar platsliggning, kryp, apportering och lite annat utanför dagiset. Även om hon ligger själv är det bra för henne att få känna på avståndet till mig, ska ju gå hela 50 meter bort ?!

Just nu ligger hon bredvid mig på dagisets soffa och sover. Hon är en hajare på att sova och slappa har förmodligen fått det från sin matte :-) Ska nog själv vila en stund nu tror jag, solen skiner och alla hundarna har varit ute på en långpromenad i solskenet på förmiddagen...

Härligt med fredag! Jag känner mig alltid extra pigg på fredagar av vetskapen att en helg väntar. Hurra!

Ha en riktigt go helg alla!

5 kommentarer:

  1. Vad härligt det lät med en middagslur ihop med alla hundarna! Vilket jobb!

    SvaraRadera
  2. Ha en bra helg du med! Kramar till dig!

    SvaraRadera
  3. Det hade varit kul att träffas, men jag går kurs på lördag kom jag ju på...!
    Hör av dig om du behöver spårläggare eller störningar eller liknande, så får vi ses en annan dag!

    SvaraRadera
  4. Nån gång sådär vet du, försöker jag att vara duktig. Händer allt för sällan tyvärr.
    Vart tränar du någonstans, vilken är din hemmaklubb?

    Trevlig helg, både du och svarta faran! ;)

    SvaraRadera
  5. GMBK & Kallebäck har alltid något slags pangande i faggorna (tyvärr...?)

    Eliten börjar kl 13. Kungälvs BK.

    SvaraRadera