torsdag 15 april 2010

Det är så synd om mig...

Ligger hemma i sängen och återhämtar mig efter en form av maginfluensa/vinterkräksjuka?!

I måndags kväll började det och har i stort sett varit sängliggande sedan dess... eller rättare sagt, borde varit sängliggande sedan dess... men har man eget företag finns det inget annat att göra än att jobba till någon annan kan hoppa in.

Idag får jag vila nästan heldag och tror att jag i morgon ska kunna vara tillbaka... På lördag har vi ju agilitytävling i Lerum som jag är med och anordnar så det är ju en hel del pyssel med det också... Så typiskt att allt detta ska komma på en och samma gång!!

Men, så är det!

I dagarna fick jag även PM för lägreklassen i Tidaholm och jag kom på 4e reserv. Att jag är medlem har ingen betydelse då jag tävlar för Partille. Dessutom betalade jag in pengarna den 9e, sista dag den 10e, men då det var helg reggades det inte förrän på måndagen på klubbens konto, så jag hamnade då automatiskt på reservlistan.

Uppmanande skrev hon att jag måste tänka på det framöver, speciellt om man kommer "upp sig i klasserna", annars åker man bort direkt. Nåväl, orkade inte riktigt tjafsa emot detta utan frågade om man som reservare har rätt att ta tillbaka sin anmälan då man teoretiskt sett faktiskt inte kom med på tävlingen.

Hoppas på ett positivt svar, då tar jag tillbaka anmälan och hittar på andra saker den 1a maj. Tycker det känns väldigt jobbigt om jag nu ställer in mig på att inte vara med och sedan typ en vecka innan får reda på att jag visst ska vara med... då hinner jag inte förbereda mig!!

Eller så kanske jag ska ställa in mig på att jag faktiskt kommer att få vara med, och förbereda mig för det... men om jag då inte får en reservplats kommer jag ju bli väldigt besviken.

Har inte psyke nog att tävla bruks kanske... jag med min nojighet att gå vilse i skogen måste verkligen mentalt kunna förbereda mig!! Pust! Jobbigt det här med brukstävlingar!! Enbart för den starke!!

:-)

Nu ska jag sova en lur, för att sedan åka till dagiset igen!

3 kommentarer:

  1. Krya på dig vännen! Hoppas det går bra för J & I i helgen! Jag hejar på dom från Stenungsund! Kram!

    SvaraRadera
  2. Krya på dig!! Verkar jobbigt det där med brukset, helt klart :)

    SvaraRadera
  3. Jag har kommit in på tävling från reservlistan med 1 kvälls varsel!
    Men tur var det att jag kunde/ville för då tog vi ju uppflytten till högre lill-heeler & jag!
    Det är väl bara att träna på med det viktigaste (kryp & plats) men ha det egentliga lägresiktet inställt på hösten?!

    SvaraRadera